ZAPYTAJ DEMO | Zadzwoń do nas, jeśli masz jakieś pytania! +48 22 206 21 85
Jesteś na naszej stronie dla Polski WYBIERZ KRAJ

- SOFTWARE DOMY OPIEKI -

ResiPlus® w wersji podstawowej to oprogramowanie przystosowane do zarządzania małymi placówkami. ResiPlus Podstawowy jest w pełni konfigurowalny, dzięki czemu optymalizuje procesy zachodzące w placówkach opieki długo- i krótkoterminowej. Intuicyjny i prosty w użyciu, dzięki nieustannym szkoleniom ResiPlus staje się w pełni integralnym i niezbędnym rozwiązaniem w codziennej pracy personelu.

DOSTĘPNE KONFIGURACJE

PREMIUM BASIC ESENCIAL

+

MODUŁY DODATKI
PROCES WDROŹENIA

MODUŁ MEDYCZNY

  • Ocena stanu podopiecznego przed przyjęciem.
  • Schorzenia, alergie, historia choroby, diety.
  • Plan leczenia.
  • Plan podawania leków
  • Stan pacjenta: raporty, kontrole stanu podopiecznych, skale, wyniki badań.
  • Zebrania ZTO, Indywidualne Plany Wsparcia.
  • Unieruchomienia. Zlecenia lekarskie.

MODUŁ PIELĘGNIARKI

  • Oceny i Indywidualne Plany Wsparcia. Skale.
  • Raporty, kontrole stanu podopiecznych, plan czynności opiekuńczych.
  • Rejestr podanych leków.
  • Zebrania ZTO.
  • Polecenia i prośby.
  • Plan opieki.

ZESPÓŁ TERAPEUTYCZNO-OPIEKUŃCZY

  • Oceny i Indywidualne Plany Wsparcia. Skale.
  • Historia społeczna, DSM IV.
  • Historia życia.
  • Monitorowanie i wiadomości wewnętrzne.
  • Planowanie, organizacja i rejestr zajęć.
  • Zebrania personelu, plan opieki.
  • Raporty

PERSONEL MEDYCZNY

  • Raporty, planowanie zadań, wprowadzanie kontroli stanu podopiecznych.
  • Preferencje i zainteresowania.
  • Rejestry: podopieczni, kontrole, leki.
  • Przebieg pobytu, zdarzenia.
  • Raporty.

MODUŁ PERSONEL

  • Dane osobowe, historia zatrudnienia.
  • Kontakty, adresy.
  • Kursy doszkalające.
  • Wolontariusze.

MODUŁ FINANSE

  • Wystawianie faktur (pobyt, usługi dodatkowe).
  • Płatności (polecenia zapłaty, przekazy bankowe, zwroty).
  • Depozyty..

RECEPCJA

  • Rejestr obecności.
  • Rejestr odwiedzin.
  • Kontrola wyjść i powrotów podopiecznych.
  • Etykiety, wiadomości, maile.
  • Zdarzenia.

DOSTAWCY

  • Informacje ogólne i świadczone usługi.
  • Kryteria podjęcia współpracy i zaświadczenia.
  • Faktury i płatności.
  • Umowy, historia zamówień.
  • Raporty.

LISTY I RAPORTY

  • Raporty i wykazy z poszczególnych części programu.
  • Eksportowanie plików do formatów m.in. Excel, Word, PDF.
  • Personalizacja spisów i własnych raportów.

CZĘŚĆ OGÓLNA

  • Podopieczni
  • Asystent przyjmowania pacjentów i ich oceny.
  • Dane osobowe, finanse.
  • Kontakty, adresy.
  • Historia życia, preferencje i zainteresowania.
  • Dokumenty (umowy, upoważnienia).
  • Dom Opieki
  • Godziny otwarcia.
  • Informacje ogólne.
  • Wiadomości, maile.
  • Personalizacja raportów.

KONFIGURACJA I BEZPIECZEŃSTWO

  • Spełnia wymogi GIODO.
  • Wsparcie dla wielu placówek oraz dla wielu firm.
  • Dziennik dostępu.
  • Hasła dostępu.
  • Personalizacja uprawnień i kontrola dostępu każdego użytkownika.
  • Personalizacja list rozwijanych, procesów oraz obowiązkowych pól.

  • Technicy mają dużą wiedzę i dużo cierpliwości w rozwiązywaniu powstałych problemów.
    Dª Amparo Bonaque OrtizDyrector Residneica de Ancianos Pensionistas Ferroviarios de Aguilas
  • Wsparcie techniczne funkcjonuje bardzo dobrze, jest sprawne, aby nie spowalniać zarządzania naszą placówką. Dziękujemy za otrzymaną uwagę i szybkość w rozwiązywaniu problemów.
    Josep Marés PalósDyrektor Residencia Pi i Sunyer
  • W naszym odczuciu wszystko jest jak powinno być. Firma poświęca dużo uwagi na przypadki, które mieliśmy, rozwiązują problemy w czasie bieżącym, chętni do rozwiązywania wątpliwości lub jakichkolwiek nagłych przypadków. Pracują bardzo efektywnie.
    José Luis Álvarez PeñalverDyrektor Techniczny Placówek i Usług Fundacji ANDE – Residencia San Vicente
  • Profesjonalość y uwaga otrzymana podczas świadczenia usług technicznych jest do pogratulowania.
    Elisabet Jordà FerrandisDyrektor Centro de Día Mare de Deu de la Salut
  • Uważamy firmę ADD jako firmę, która zawsze obsługuje na najwyższym poziomie. Jako grupa domów opieki , musimy stwierdzić, że zawsze spotkaliśmy się z dużym wsparciem i w żadnym przypadku nie było trzeba nic ulepszać. Przeciwnie, zawsze spełniali nasze wymagania, które w wielu przypadkach, trzeba było dostosować specjalnie do naszych potrzeb. Jest to partner, który zawsze angażuje się w projekty firmy i któremu można zaufać.
    Pablo Bosch CondeDyrektor Operacyjny Geroresidenciales Solimar
  • Od momenu gdy nawiązaliśmy współpracę z ResiPlus®, nasze obawy oraz potrzeby są brane pod uwagę przez pracowników firmy. Ponadto, poproszono nas o współpracę przy dostosowywaniu programu do potrzeb specjalistów, czyli naszych. W związku z tym jest to oprogramowanie do zarządzania, które nie tylko pozwala nam dać naszym podopiecznym to co najlepsze, ale również pełniejszą uwagę.
    Inmaculada AndreuDyrektor Domu Opieki Bonaire (Torrente, València)

DODATKOWE MODUŁY

MODUŁ APTEKA

  • Zamówienia i inwentaryzacje.
  • Zarządzanie receptami i zaległymi zamówieniami.
  • Zdarzenia występujące przy przygotowaniu lub podawaniu leków.
  • Możliwość połączenia z systemami odpowiedzialnymi za automatyczne dozowanie lekarstw.

MODUŁ HANDLOWY

  • Strategie handlowe.
  • Kalendarze.
  • Partnerzy handlowi, zewnętrzni konsultanci.
  • Budżety, raporty i dokumenty.
  • Raporty i statystyki.

JAKOŚĆ

  • Sugestie i reklamacje.
  • Ankiety satysfakcji.
  • Wskaźniki, raporty i statystyki.
  • Zarządzanie zdarzeniami.
  • Polityka firmy, protokoły i procedury.

MAGAZYNY

  • Zarządzanie zamówieniami, dokumentami dostaw i fakturami.
  • Inwentaryzacje.
  • Przyjęcia i wydania.

GRAFIKI

  • Tworzenie grafików.
  • Planowanie, zarządzanie i analiza potrzeb.
  • Połączenie z automatycznymi systemami do kontroli obecności.
  • Zarządzanie zdarzeniami.
  • Raporty i statystki.

TRANSPORT

  • Rejestr pojazdów i kierowców.
  • Planowanie tras.
  • Użytkownicy i zdarzenia.

DODATKI

ResiPlus® Touchscreen

ResiPlus® TE został stworzony z myślą o opiekunach medycznych. Dzięki graficznemu interfejsowi użytkownika, codzienna praca będzie prostsza w szczególności dla osób o niskich kompetencjach informatycznych. Kontrole realizowane u każdego z podopiecznych zostaną zapisane w intuicyjny i prosty sposób.

+

ResiPlus® Tablet

ResiPlus® Tablet stworzony dla lekarzy i pielęgniarek. Dzięki tej nowej aplikacji web, będą mogli pracować z ResiPlus® przy użyciu urządzenia z wifi lub 3G, w trakcie wizyty u pacjenta. Umożliwi im to aktualizację, zarządzanie oraz kontrolę zadań i informacji w czasie rzeczywistym.

+

ResiPlus® Alerty

Dzięki tym dodatkom, ResiPlus® stanie się największym sojusznikiem z zaniedbaniem i zapomnieniem spowodowanym czynnikiem ludzkim. Tworząc reguły i warunki dotyczące opieki nad pacjentami, upewnij się, że personel medyczny zadba o to w jak najlepszy sposób.

+

ResiPlus® Portal dla Rodziny

Aplikacja webowa zaprojektowana, aby poprawić komunikację między krewnymi podopiecznych a domem opieki. Dzięki integracji aplikacji z ResiPlus®, będziesz mógł zadecydować, do których informacji będą mieli dostęp krewni, a także aktualizować je, bez dodatkowych zadań administracyjnych.

+

ZALOGUJ SIĘ