ZAPYTAJ DEMO | Zadzwoń do nas, jeśli masz jakieś pytania! +48 22 206 21 85
Jesteś na naszej stronie dla Polski WYBIERZ KRAJ

- SOFTWARE DOMY OPIEKI -

ResiPlus® to system informatyczny stworzony dla placówek świadczących opiekę długo- i krótkoterminową. Wieloletnie doświadczenie oraz znajomość potrzeb placówek tego typu sprawiły, że ResiPlus to oprogramowanie, które wspiera codzienną pracę kadry kierowniczej oraz zespołu terapeutyczno-opiekuńczego.

DOSTĘPNE KONFIGURACJE

PREMIUM BASIC ESENCIAL

+

DODATKI
PROCES WDROŹENIA

MODUŁ MEDYCZNY

  • Ocena stanu podopiecznego przed przyjęciem.
  • Schorzenia, alergie, historia choroby, diety.
  • Plan leczenia.
  • Plan podawania leków.
  • Stan pacjenta: raporty, kontrole stanu podopiecznych, skale, wyniki badań.
  • Zebrania ZTO, Indywidualne Plany Wsparcia.
  • Unieruchomienia. Elektroniczna Dokumentacja Medyczna.

MODUŁ PIELĘGNIARKI

  • Oceny i Indywidualne Plany Wsparcia. Skale.
  • Raporty, kontrole stanu podopiecznych, plan czynności opiekuńczych.
  • Rejestr podanych leków.
  • Zebrania ZTO, plan czynności opiekuńczych.
  • Polecenia i prośby.

ZESPÓŁ TERAPEUTYCZNO-OPIEKUŃCZY

  • Oceny i Indywidualne Plany Wsparcia. Skale.
  • Historia socjalna. DSM IV.
  • Historia życia.
  • Planowanie, organizacja i rejestr zajęć.
  • Zebrania personelu, plan opieki.
  • Raporty i poczta wewnętrzna.

PERSONEL MEDYCZNY

  • Oceny i Indywidualne Plany Wsparcia. Skale.
  • Preferencje i zainteresowania.
  • Planowanie, organizacja i rejestr zajęć.
  • Zdarzenia i prośby.
  • Raporty.

MODUŁ PERSONEL

  • Dane osobowe, historia zatrudnienia.
  • Kontakty, adresy.
  • Wydane materiały.
  • Kursy doszkalające.
  • Wolontariusze.

MODUŁ FINANSE

  • Wystawianie faktur (pobyt, usługi dodatkowe).
  • Płatności (polecenia zapłaty, przekazy bankowe, zwroty).
  • Depozyty.
  • Połączenie z księgowością.

MODUŁ APTEKA

  • Zamówienia i inwentaryzacje.
  • Zarządzanie receptami i zaległymi zamówieniami.
  • Zdarzenia występujące przy przygotowaniu lub podawaniu leków.

DOSTAWCY

  • Informacje ogólne i świadczone usługi.
  • Kryteria podjęcia współpracy i zaświadczenia.
  • Faktury i płatności.
  • Umowy, obniżki.
  • Raporty.

RECEPCJA

  • Rejestr obecności.
  • Rejestr odwiedzin.
  • Kontrola wyjść i powrotów podopiecznych.
  • Etykiety, wiadomości, maile.
  • Zdarzenia.
  • Kalendarze i wizyty u specjalistów.

MODUŁ HANDLOWY

  • Strategie handlowe.
  • Kalendarze.
  • Partnerzy handlowi, zewnętrzni konsultanci.
  • Budżety, raporty i dokumenty.
  • Raporty i statystyki.

JAKOŚĆ

  • Sugestie i reklamacje.
  • Ankiety satysfakcji.
  • Wskaźniki, raporty i statystyki.
  • Zarządzanie zdarzeniami.
  • Polityka firmy, protokoły i procedury.

MAGAZYNY

  • Zarządzanie zamówieniami, dokumentami dostaw i fakturami.
  • Inwentaryzacje.
  • Przyjęcia i wydania.

KONFIG. I BEZPIECZEŃSTWO

  • Spełnia wymogi GIODO.
  • Wsparcie dla wielu placówek i firm.
  • Dziennik dostępu.
  • Hasła dostępu.
  • Personalizacja uprawnień i kontrola dostępu każdego użytkownika.
  • Personalizacja list rozwijanych, procesów oraz obowiązkowych pól.

LISTY I RAPORTY

  • Raporty i wykazy z poszczególnych części programu.
  • Eksportowanie plików do formatów m.in. Excel, Word, PDF.
  • Dodawanie szablonów dokumentów używanych w placówce.
  • Dodawanie zdjęć, dokumentów oraz krótkich nagrań.

GRAFIKI

  • Tworzenie grafików.
  • Planowanie, zarządzanie i analiza potrzeb.
  • Połączenie z automatycznymi systemami do kontroli obecności.
  • Zarządzanie zdarzeniami.
  • Raporty i statystki.

CZĘŚĆ OGÓLNA

  • Podopieczni
  • Asystent przyjęć i ocen.
  • Dane osobowe, finanse.
  • Historia życia, preferencje i zainteresowania.
  • Kontakty, adresy.
  • Dokumenty (umowy, upoważnienia).
  • Dom Opieki
  • Godziny otwarcia.
  • Informacje ogólne.
  • Wiadomości, maile.
  • Personalizacja raportów.
  • Zarządzanie dokumentacją.

KONSERWACJA I UTRZYMANIE

  • Zarządzanie i organizacja prac naprawczych.
  • Planowanie prac naprawczych.
  • Instalacje i sprzęt dostępny w placówce.
  • Wykaz zadań.
  • Raporty i statystyki.
  • Integracja ze zdarzeniami.

TRANSPORT

  • Rejestr pojazdów i kierowców.
  • Planowanie tras.
  • Użytkownicy i zdarzenia.

  • Technicy mają dużą wiedzę i dużo cierpliwości w rozwiązywaniu powstałych problemów.
    Dª Amparo Bonaque OrtizDyrector Residneica de Ancianos Pensionistas Ferroviarios de Aguilas
  • Wsparcie techniczne funkcjonuje bardzo dobrze, jest sprawne, aby nie spowalniać zarządzania naszą placówką. Dziękujemy za otrzymaną uwagę i szybkość w rozwiązywaniu problemów.
    Josep Marés PalósDyrektor Residencia Pi i Sunyer
  • W naszym odczuciu wszystko jest jak powinno być. Firma poświęca dużo uwagi na przypadki, które mieliśmy, rozwiązują problemy w czasie bieżącym, chętni do rozwiązywania wątpliwości lub jakichkolwiek nagłych przypadków. Pracują bardzo efektywnie.
    José Luis Álvarez PeñalverDyrektor Techniczny Placówek i Usług Fundacji ANDE – Residencia San Vicente
  • Profesjonalość y uwaga otrzymana podczas świadczenia usług technicznych jest do pogratulowania.
    Elisabet Jordà FerrandisDyrektor Centro de Día Mare de Deu de la Salut
  • Uważamy firmę ADD jako firmę, która zawsze obsługuje na najwyższym poziomie. Jako grupa domów opieki , musimy stwierdzić, że zawsze spotkaliśmy się z dużym wsparciem i w żadnym przypadku nie było trzeba nic ulepszać. Przeciwnie, zawsze spełniali nasze wymagania, które w wielu przypadkach, trzeba było dostosować specjalnie do naszych potrzeb. Jest to partner, który zawsze angażuje się w projekty firmy i któremu można zaufać.
    Pablo Bosch CondeDyrektor Operacyjny Geroresidenciales Solimar
  • Od momenu gdy nawiązaliśmy współpracę z ResiPlus®, nasze obawy oraz potrzeby są brane pod uwagę przez pracowników firmy. Ponadto, poproszono nas o współpracę przy dostosowywaniu programu do potrzeb specjalistów, czyli naszych. W związku z tym jest to oprogramowanie do zarządzania, które nie tylko pozwala nam dać naszym podopiecznym to co najlepsze, ale również pełniejszą uwagę.
    Inmaculada AndreuDyrektor Domu Opieki Bonaire (Torrente, València)

DODATKI

ResiPlus® Touchscreen

ResiPlus® TE został stworzony z myślą o opiekunach medycznych. Dzięki graficznemu interfejsowi użytkownika, codzienna praca będzie prostsza w szczególności dla osób o niskich kompetencjach informatycznych. Kontrole realizowane u każdego z podopiecznych zostaną zapisane w intuicyjny i prosty sposób.

+

ResiPlus® Tablet

ResiPlus® Tablet stworzony dla lekarzy i pielęgniarek. Dzięki tej nowej aplikacji web, będą mogli pracować z ResiPlus® przy użyciu urządzenia z wifi lub 3G, w trakcie wizyty u pacjenta. Umożliwi im to aktualizację, zarządzanie oraz kontrolę zadań i informacji w czasie rzeczywistym.

+

ResiPlus® Alerty

Dzięki tym dodatkom, ResiPlus® stanie się największym sojusznikiem z zaniedbaniem i zapomnieniem spowodowanym czynnikiem ludzkim. Tworząc reguły i warunki dotyczące opieki nad pacjentami, upewnij się, że personel medyczny zadba o to w jak najlepszy sposób.

+

ResiPlus® Portal dla Rodziny

Aplikacja webowa zaprojektowana, aby poprawić komunikację między krewnymi podopiecznych a domem opieki. Dzięki integracji aplikacji z ResiPlus®, będziesz mógł zadecydować, do których informacji będą mieli dostęp krewni, a także aktualizować je, bez dodatkowych zadań administracyjnych.

+

ZALOGUJ SIĘ